23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Kvickly Vojens - nu med bredere smil til kunderne

Kvickly i Vojens har løbende spurgt deres kunder om, hvad de egentlig ønsker sig af en dagligvarebutik.

Varehuschef, Torben Dahlgaard, siger, at kunderne heldigvis har været rigtig flinke til at fortælle dem, hvordan de kan gøre det bedre. Det skriver Lokalavisen Budstikken Haderslev.

I Kvickly i Vojens har man efterhånden fået dannet sig et ganske tydeligt billede af kundernes ønsker og forventninger. Ifølge Torben Dahlgaard skal de være konkurrencedygtige, men kunderne vil mest af alt have en god oplevelse, med god og imødekommende service.

Torsdag aften var en meget stor del af personalet samlet til et stort servicekursus på Hotel Vojens.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.098|instance-web01